Årsmöte 2020

06 NOV 2019 19:09
Välkomna till årsmöte söndagen den 9/2-2020.
  • Uppdaterad: 06 NOV 2019 19:09

Nu är det snart dags för årsmöte och ni är alla välkomna till Arenan söndagen den 9/2 kl 14 till ca 16. Vi kommer att vara i konferensrummet som heter Aten. Den hittar man om man tar hissen som ligger till höger när man kommer in från entrén. Vi bjuder även på fika.  Alla dokument kommer att mailas ut men även presenteras på vår hemsida (under föreningen/årsmöte/kallelser/verksamhetsåret 2019) ca 3 veckor innan årsmötet så alla vet vad vi skall gå igenom och rösta om.

De motioner som kommer in skall vara inskickade till This is a mailto link senast 17/1 för att styrelsen skall kunna gå igenom dem och att vi kan presentera dem 3 veckor innan mötet.

Glöm inte bort att betala in medlemsavgiften innan mötet annars så har ni ingen rösträtt. Tänk även på att medlemsavgiften är förändrad nu inför 2020, vilket beslutades på vårt förra årsmöte. De nya avgifterna är:

• Ungdom tom 12år: 100 kr
  • Ungdom 13år tom 19år: 200kr
  • Senior från 20år: 1 000kr
  • Familj: 1 500kr

Man får tillbaka 500kr på medlemsavgiften om man hjälper till med vår tävling Halmstad Triathlon. Familjemedlem får tillbaka 500kr oavsett hur många medlemmar i familjen som hjälper till. Ingen återbetalning till ungdom som hjälper till på tävlingen.

Varmt välkomna till årsmötet nästa år och vi vill även passa på att önska er alla en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År.

Skribent: Karin Tångring
Epost: This is a mailto link

Postadress:
Halmstad Triathlon o Multisport
Karin Tångring, Sandåsvägen 9
30228 Halmstad

Kontakt:
Tel: [saknas] Information

Se all info

Cattegatt consultKylserviceSöderberg & PartnerseolusMinkalender.seEloh & CoSport Joy Travel